Det med småt og alt det du ikke ser.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Når vi udfører opgaver for dig, foregår der mange ting du nok ikke bemærker.

 

Der er kommet mange flere krav til dokumentation, garantibeviser, blanketter og tegningsmateriale osv. som skal udføres som en del af opgaven. 

Vores montører skal, i forbindelse med krav stillet fra sikkerhedsstyrelsen, udfylde diverse dokumenter. Således du som forbruger kan være sikker, når du bruger et autoriseret EL, VVS eller KØL firma.

Der skal ryddes op og affald skal sorteres og bortskaffes på den rigtige måde for at tage mest mulig hensyn til klima og miljø.

Der skal bestilles materialer, således montørerne har de materialer i bilen, du som kunde kan forvente.

Alt dette er tidskrævende og du kan derfor opleve at der er noteret tid på opgaven, hvor montøren ikke nødvendigvis har været fysisk til stede.

Faktura

Vi sender din faktura til dig på e-mail, for at undgå papirspild.
*Det er muligt at få tilsendt din faktura med alm. post, mod et gebyr på 45,-

Kørsel

Desværre er trafikken ikke altid med os! Når vi har flere kunder på en dag, vil der uvægerligt være spildtid. Det er hverken til fordel for os eller dig som kunde, men vi fordeler transporttiden for vores montører så rimeligt som muligt mellem opgaverne.

 

Parkering

Såfremt vores montører skal betale for parkering i forbindelse med det arbejde vi udfører for dig, fakturerer vi disse omkostninger videre.

Du kan altså spare tid og penge, hvis du har adgang til gratis parkering til vores montører.

Nogle ejendomme har eksempelvis gæsteparkeringskort eller egne parkeringspladser der kan benyttes.

 

Special værktøj

Lifte, stillads, mobilsugere, affugtere, byggestrømstavler, betonhammer, vandboremaskine, tørboring, svejsemateriale, EDB-tester, fiber-tester osv. der normalt ikke betragtes som alm. håndværktøj, faktureres på den enkelte opgave såfremt det har været anvendt.

 

Servicevogn, værktøj, affald miljø mv.

Din faktura vil indeholde et gebyr pr. dag/besøg. Gebyret dækker over slid på alm håndværktøj, forsikringer, miljø afgifter, affaldshåndtering, kvalitetssikring, autorisation osv.

 

Materialer

Vores montører medbringer materialer og værktøj til at kunne løse de fleste opgaver. Der er dog begrænset plads i deres biler og de kan derfor ikke trylle alt frem fra bilen.

Derfor jo bedre du som kunde kan informere os om og forberede os på opgaven du ønsker løst, jo bedre er vores montør klar når han træder ind af døren. Hvilket i sidste ende giver en billigere pris til dig.

 

Hvorfor er alt ikke indeholdt i timeprisen?

- Det kunne det også have været, men vi mener du som kunde kun kan skal betale for det arbejde vi udfører i forbindelse med netop din opgave.

Hvis vi skulle indeholde alle tænkelige meromkostninger i vores timepriser, skulle de være væsentlig højere end de er i dag - og det ønsker vi ikke.

 

Vagtudkald

Som kunde hos Hørning Installation ApS har du mulighed for at tilkalde vores vagt udenfor normal arbejdstid.

 Som udgangspunkt bruges vagtudkald til at løse akutte problemer (ofte midlertidigt) hvorefter der findes en permanent løsning indenfor normal arbejdstid en de kommende hverdage.

Et vagtudkald faktureres til 2650,-kr.* dette er inklusiv den første time & vagtgebyr. De efterfølgende timer faktureres til 995,- kr./pr time* (Timerne på opgaven tæller fra montøren kører fra firma/bopæl til montøren er tilbage igen).

Er du fast kunde, sender vi en faktura som normalt. Kender vi dig ikke i forvejen må du være forberedt på at skulle betale kontant med det samme.

*Priserne indeksreguleres en gang årligt.


Ring til os

Du er altid velkommen til at ringe, hvis du skulle have yderligere spørgsmål.